loading...

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΑΘΥΡΗΣ: Είμαι περήφανος που θα φορέσω την φανέλα της Παναχαϊκής !

Ο Βαγγέλης Λαθύρης ζει το δικό του όνειρο τις τελευταίες ημέρες αφού υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο στην Παναχαϊκή και περιμένει να αγωνιστεί με την «κοκκινόμαυρη» φανέλα στην συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο νεαρός παίκτης που έκανε εξαιρετικό πρωτάθλημα με τον Διαγόρα Βραχνείκων έκανε το μεγάλο άλμα στην καριέρα του και όπως λέει «Είμαι περήφανος που θα φορέσω την φανέλα της Παναχαϊκής.  Από μικρός ονειρευόμουν να παίξω σε υψηλό επίπεδο και αυτή την στιγμή μου δίνεται μια μεγάλη ευκαιρία για να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα.   Αλλά ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα. Τώρα που πήγα στην Παναχαική πρέπει να δουλέψω πιο πολύ για να φτάσω σε μεγαλύτερο επίπεδο.  Ήταν λίγο ξαφνικό για μένα η μεταγραφή μου στην Παναχαϊκή αλλά θα κάνω τα πάντα να δικαιώσουν αυτούς που πίστεψαν σε εμένα.»
Πηγή.
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...