loading...

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Στο Κύπελλο Ελλάδος Εύκολα στα Χανιά ο Ολυμπιακός, «ΠΑΣάς» με ανατροπή ο ΠΑΟ.

Aθήνα
Ο Παναθηναϊκός πέρασε νικηφόρα με 2-1 από τους Ζωσιμάδες παρά το γεγονός ότι βρέθηκε πίσω στο σκορ από τον ΠΑΣ Γιάννινα, και έτσι έκανε το πρώτο βήμα για την πρόκρισή τους στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδος.

Ο Ολυμπιακός απλοποίησε την κατάσταση εν όψει της ρεβάνς με τα Χανιά την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου και ουσιαστικά εξασφάλισε την πρόκριση για τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, επικρατώντας στην Κρήτη με 4-1 αν και βρέθηκε να χάνει.

ΠΑΣ Γιάννινα - Παναθηναϊκός 1-2


Ο Παναθηναϊκός έκανε το πρώτο και αποφασιστικό βήμα για την πρόκριση στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, μετά τη νίκη στους «Ζωσιμάδες» επί του ΠΑΣ Γιάννινα 2-1 (75΄ Αμπέντ, 78΄ Πέτριτς - 57΄ Ακόστα), σε ένα παιχνίδι πλούσιο σε συγκινήσεις αλλά και διαμαρτυρίες εκ μέρους της αθηναϊκής ομάδας, που σημαδεύτηκε από τον τραυματισμό του Σάντσεθ. Η ρεβάνς είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί την επόμενη Πέμπτη (14/1).

Το πρώτο ημίχρονο χαρακτηρίστηκε από μετριότητα, κακό θέαμα και το σοβαρό τραυματισμό του Σάντσεθ, ο οποίος χτύπησε σε μια (άστοχη) έξοδο του Κοτσόλη στο 8ο λεπτό, σε φάουλ του Ακόστα και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο των Ιωαννίνων, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο ενδεχομένως και για κάταγμα βραχίονα του Ισπανού αμυντικού, που θα μπορούσε να τον κρατήσει ίσως και τρεις μήνες εκτός αγωνιστικών χώρων! Ως προς τα αγωνιστικά, στο 17΄ ο Πέτριτς έπεσε μάλλον εύκολα σε μαρκάρισμα του Καρανίκα αλλά ο Μάνταλος δεν συγκινήθηκε, ενώ το μακρινό σουτ του Καρέλη στο 41΄ πέρασε άουτ και την κεφαλιά του Πέτριτς στο 45΄ μπλόκαρε ο Βελλίδης.

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν επιθετικά στο δεύτερο ημίχρονο κι ενώ το χρονόμετρο έδειχνε το 49ο λεπτό έχασαν μεγάλη ευκαιρία για να προηγηθούν, όταν σε εκτέλεση φάουλ του Πράνιτς ο προωθημένος Τελάντερ πήρε την κεφαλιά στέλνοντας την μπάλα στο δεξί δοκάρι των γηπεδούχων, οι οποίοι πάντως αποδείχθηκαν πιο εύστοχοι οκτώ λεπτά αργότερα: στο 57΄ και ύστερα από βολέ του Βελλίδη ο Γιάκος πήρε την κεφαλιά στέλνοντας την μπάλα μπροστά, οι στόπερ του Παναθηναϊκού δεν βρίσκονταν στη θέση τους και ο Ακόστα, οριακά μπροστά από τους αμυντικούς και παρά την προσπάθεια του Βέμερ να τον ανακόψει, προχώρησε και πλάσαρε τον Κοτσόλη.

Η αποβολή του Καρανίκα με απευθείας κόκκινη κάρτα στο 67΄, για ανατροπή του Καρέλη που ετοιμαζόταν να βγει απέναντι στον Βελλίδη, άλλαξε τις ισορροπίες στο παιχνίδι, αφού ο Παναθηναϊκός έγινε πολύ πιο επιθετικός και στο 70΄ ο Καρέλης έκανε από αριστερά παράλληλη μπαλιά, ο Μπουμάλ έκανε την προβολή και ο διεθνής τερματοφύλακας του ΠΑΣ απέκρουσε. Στο 73΄ ακυρώθηκε γκολ του Καλτσά με καθυστερημένη υπόδειξη του βοηθού, αλλά στο 75΄ οι «πράσινοι» έφτασαν στην ισοφάριση με το τρίτο γκολ του Αμπέντ στους τελευταίους δύο αγώνες του Παναθηναϊκού, όταν πήρε το ριμπάουντ μετά την απόκρουση του Βελλίδη σε πλασέ του Πέτριτς.

Η ανατροπή ολοκληρώθηκε τρία λεπτά αργότερα, όταν σε εκτέλεση κόρνερ του Καλτσά ο Πέτριτς βρήκε στόχο αυτή τη φορά με καρφωτή κεφαλιά για το 1-2, με τον Κροάτη επιθετικό να γίνεται αλλαγή αμέσως ύστερα (ήταν προγραμματισμένη) δίνοντας τη θέση του στον Μπεργκ!

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Σταύρος Μάνταλος (Καβάλας)

ΚΟΚΚΙΝΗ: 67΄ Καρανίκας

ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Τσουκαλάς, Τζημόπουλος - Πράνιτς

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ (Γιάννης Πετράκης): 
Βελλίδης, Καρανίκας, Τζημόπουλος, Μιχαήλ, Ναδάλες, Τσουκαλάς, Γαρουφαλιάς (78΄ Ηλιάδης), Λίλα, Ακόστα, Γιάκος (66΄ Μπέριος), Μανιάς (83΄ Ίλιτς).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Αντρέα Στραματσόνι): Κοτσόλης, Βέμερ, Τελάντερ, Σάντσεθ (11΄ Κουτρουμπής), Πράνιτς, Εσιέν, Αμπέντ, Ζέκα, Μπουμάλ (72΄ Καλτσάς), Πέτριτς (79΄ Μπεργκ), Καρέλης. 
loading...

Σε μια Ελλάδα που με επίσημες σφραγίδες της Ευρώπης κολυμπά στη διαφθορά και στην άφατη κρίση των ηθικών αξιών, η επίσημη αναγνώριση της ομοφυλοφιλίας βάζει δυναμίτη στη βιολογική ύπαρξή της.

Περί «γάμου» ομοφυλοφίλων και τι γράφει το ελληνικό λεξικό

Λέει το ελληνικό λεξικό: «Γάμος είναι η σύζευξη άνδρα και γυναίκας»

Από την εποχή του Ρωμαϊκού Δικαίου, σε όλες τις Νομικές Σχολές του κόσμου, στο μάθημα του Οικογενειακού Δικαίου, διδάσκεται
τούτος ο ορισμός του Ρωμαίου Νομομαθούς Μαντένιους: «Γάμος είναι ένωση ανδρός και γυναικός συγκλήρωση του βίου παντός θείου
και δικαίου κοινωνία».

Που σημαίνει ότι αυτή η ένωση ευλογείται και εγκρίνεται από τους θεϊκούς και κοινωνικούς νόμους.

Γυρίζω στο λεξικό για να σημειώσω ότι ένα από τα στοιχεία αυτού του ορισμού, η συγκλήρωση, σημαίνει την κοινή ιδιοκτησία
του ζεύγους δια βίου.

Πηγαίνοντας στη λέξη φύση, διαβάζουμε ό,τι είναι αντίθετo με τη λειτουργία των κανόνων της φύσεως δεν είναι φυσιολογικό
γιατί ισοδυναμεί με την παραβίαση των φυσικών νόμων και ως παράδειγμα αναφέρεται «η παραγωγή απογόνων με τη μέθοδο της
κλωνοποίησης».

Στο επίθετο φυσικός, σημειώνεται ότι καθετί που αντιστρατεύεται τη φύση είναι αφύσικο, που ισοδυναμεί με τεχνητή κατασκευή,
η οποία σηματοδοτεί και το πλαστό «σε αντίθεση με το νοητικό ή ψυχικό».

Συνδυάζοντας αυτές τις λέξεις και την εννοιολογία τους με την έννοια της λέξης και ερχόμενοι στη λέξη ανώμαλος, διαβάζουμε
ότι αυτή σημαίνει και τον μη διανοητικά, ψυχικά και σεξουαλικά άνθρωπο.

Πάμε στο ασελγής που σημαίνει «ο επιρρεπής στις αφροδιασκες εκτροπές» και απ’ εκεί στον άσεμνο, που σημαίνει «τον απρεπή,
τον αισχρό σε σχέση με τα αφροδίσια».

Συνοψίζοντας όλο αυτό το εννοιολογικό πλέγμα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το διαβόητο «Σύμφωνο Συμβίωσης Ομοφυλοφίλων»
δεν συνάδει ούτε με τα φυσιολογικά ούτε με τα κοινωνικά θέσμια, πολύ περισσότερο όταν η ελληνική κοινωνική γνώμη, και η
ελληνική εκκλησία θεωρεί ως κουσούρι, δηλαδή ως ελάττωμα και μειονέκτημα.

Έχω τη γνώμη ότι σε μία εποχή δημογραφικής κατάρρευσης και όχι μόνο – της Ελληνικής Κοινωνίας, αυτά τα “σύμφωνα” αποτελούν
μαχαιριά στη βιολογική της ύπαρξη.

Παρεκβατικά θυμίζω ότι, οι «κουσουράτσι» στην Αθηναϊκή Δημοκρατία και σύμφωνα με τους νόμου του Σόλωνα, δεν είχαν δικαίωμα
εισόδου στην Πνύκα και στην ανάληψη δημοσίων αξιωμάτων.

Συγκεκριμένα: Στους Νόμους του Σόλωνος βιβλίο 5, κεφάλαιο 5, άρθρο 332, διαβάζουμε και τα εξής σχετικά: Εάν τις Αθηναίος
εταιρήση (εάν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον) έχει τις εξής κυρώσεις:

1. Δεν του επιτρέπεται να γίνει ένας εκ των εννέα αρχόντων.

2. Δεν του επιτρέπεται να ασκεί το αξίωμα του ιερέως.

3. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του δήμου.

4. Δεν του επιτρέπεται να αναλαμβάνει καμμίαν εξουσίαν ούτε εντός ούτε εκτός των ορίων του δήμου, ούτε με κλήρωση ούτε με
ανάταση του χεριού.

5. Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας (αγγελειοφόρος).

6. Δεν του επιτρέπεται να διατυπώνει την γνώμη του.

7. Δεν του επιτρέπεται να εισέρχεται σε δημόσιους ιερούς χώρους.

8. Δεν επιτρέπεται να στεφανώνεται στις στεφανοφορίες.

9. Δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί μέσα στον εξαγνισμένο χώρο της αγοράς. Κατά τη νομοθεσία του Σόλωνος, αυτές οι απαγορεύσεις
«τον γαρ το σώμα το εαυτού εφ ύβρει πωλεί και τα κοινά της πόλεως ραδίως ηγήσατο αποδώσεσθαι».

Οι συνέπειες της παραβιάσεως αυτών των απαγορεύσεων είναι ο θάνατος. Ορίζει ρητά ο νόμος: «Εάν δε ταύτα ποιεί και αποκαλυφθεί
 ότι εταιρεί» του επιβάλλεται η ποινή του θανάτου!

Όμως, μια και είμαστε στην αρχαιοελληνική γραμματεία, μεταφέρω και τούτες τις επί του προκειμένου απόψεις του πλάτωνος.


Έτσι, στους Νόμους (636) διαβάζουμε και τα εξής: «Εννακτεον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιαύση της
γεννήσεως ή περί τούτα ηδονή κατά φύσιν απoδεδόσθαι δοκεί αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν», ενώ στο
έργο του: «Τίμαιος-Κριτίας» γράφει: «…διο δη των μεν ανδρών το περί την των αιδοίων φύσιν απειθές τε και αυτοκρατές γεγονός
οίον Ζώον ανηπήκοον του λόγου, πάντων δι’ επιθυμίας οιστρώδεις επιχειρεί κρατείν: αι δε εν ταις γυναιξίν μήτραι τε και
υστεραι λεγόμεναι δια τα αυτά ταύτα, ζώον επιθυμητικόν ενον της παιδοποιΐας».

Όπως βλέπουμε λοιπόν η ελληνική αρχαιότητα καταδίκαζε διαρρήδην την ομοφυλοφιλία, τόσο στο επίπεδο της νομοθεσίας όσο και
στο επίπεδο της φιλοσοφίας. Τη θεωρούσε ανεπιφύλακτα ως πράξη αντιβαίνουσα στη φύση του ανθρώπου και ως κατάσταση ζωώδη.

Όμως, για όσους βουλευτές που παριστάνουν τον καλό χρισταινό ενώ ψήφισαν τον κουσουράτο νόμο της συμβίωσης ομοφυλόφιλων,
παραθέτω και τα σχετικά αποσπάσματα, τα οποία αναφέρει η Αγία Γραφή (ΜΝΚ): Στην πρώτη προς τους Κορινθίους επιστολή του
Αποστόλου Παύλου, στο 4ο κεφάλαιο 21ο εδάφιο έως το 6ο κεφάλαιο 10ο εδάφιο και συγκεκριμένα στο εδάφιο 9, διαβάζουμε: «Τι!
Δεν γνωρίζετε ότι άδικοι άνθρωποι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; Μην παροδηγείστε. Ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτρες
, ούτε μοιχοί, ούτε άντρες που χρησιμοποιούνται για αφύσικους σκοπούς, ούτε άντρες που πλαγιάζουν με άντρες». Θα τελειώσω
με την Παλαιά Διαθήκη (ΜΝΚ), η οποία στο 20ο κεφάλαιο του βιβλίου του Λευιτικού και στα εδάφια 8-25 και συγκεκριμένα στο
13ο εδάφιο γράφει τα εξής: «Και όταν ένας άντρας πλαγιάζει με αρσενικό όπως πλαγιάζει κανείς με γυναίκα, και οι δύο τους
έχουν κάνει κάτι απεχθές. Πρέπει εξάπαντος να θανατωθούν. Το αίμα τους είναι πάνω τους».

Το πανάρχαιο, λοιπόν, πρόβλημα της παρά φύσιν και απεχθούς ομοφυλοφιλίας δεν είναι, δεν μπορεί να είναι, δεν πρέπει να
είναι πρόβλημα συρμού, και επιταγή των τραπεζών της Ευρώπης και του Ευρωπαΐκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου,
το οποίο όμως δεν κατοχυρώνει κανένα άλλο δικαίωμα. Θρησκευτική πίστη αλά καρτ δεν υπάρχει. Ή είσαι με την Αγία Γραφή ή
δεν είσαι και αυτό ισχύει κυρίως για τους τάχα θρήσκους.

Προοδευτισμός… Ευρωπαϊκός δεν μπορεί να σημαίνει πανπουστισμός και παραφύσιν ερωτισμός και κτηνοβατικός συνουσιασμός.

Τέτοιος «προοδευτισμός» ερρέτω από την καθημαγμένη πολλαπλώς Ελλάδα, η οποία αναγκάζεται να δεχθεί τις αφύσικες σεξουαλικές
ιδιορρυθμίες μιας κατηγορίας συνελλήνων, οι οποίοι επιμένουν να βιώνουν εκτός του φυσιολογικού τόξου της σεξουαλικής
επιλογής, όπως αυτός αναπτύχθηκε και από τον διάσημο Άγγλο φυσιοδίτη Κ. Δαρβίνο (1809-1882), ο οποίος διατύπωσε το νόμο της
φυσικής επιλογής για την εξέλιξη των ειδών.

Μεταφέρω μερικά συμπεράσματα της πολύχρονης έρευνάς του, που επηρέασε τη βιολογική και κοινωνική πορεία της ανθρωπότητας
και εγκολπόθηκε ο μαρξισμός.

Η εξέλιξη του ανθρωπίνου είδους, γράφει ο θεμελιωτής της επιστήμης της βιολογίας, στηρίχθηκε «στο νόμο της μάχης για την
κατάκτηση του θηλυκού από το αρσενικό».

Η σεξουαλική επιλογή έχει τόσο μεγάλη καθοριστική σημασία για τη διαμόρφωση και εξέλιξη των έμβιων όντων ώστε να επηρεάζει
και τα χαρακτηριστικά τους, τα οποία ανάγονται στη σωματική διάπλαση ή τον χαρακτήρα τους, γράφοντας ότι: «Ο άντρας είναι
πιο θαρραλέος, φιλοπόλεμος και ενεργητικός». Αυτά τα χαρακτηριστικά, που «αποκτήθηκαν κατά την αρχέγονη εποχή» μεταδίδονται
κληρονομικά.

Ερευνώντας ο Δαρβίνος τη σημασία της σεξουαλικής επιλογής του αντιθέτου φύλου, γράφει: «Συμπεραίνω λοιπόν ότι ανάμεσα
σ’ όλες τις αιτίες που καθόρισαν τις διαφορές εξωτερικής όψης που υπάρχουν ανάμεσα στις ανθρώπινες φυλές, και ως ένα σημείο
ανάμεσα στον άνθρωπο και στα ζώα που είναι κατώτερα απ’ αυτόν, κατά τη γνώμη μου, η σεξουαλική επιλογή στάθηκε η πιο ενεργός και η πιο αποτελεσματική» (βλ. Κ. Δαρβίνου: «Η καταγωγή του ανθρώπου και η σεξουαλική επιλογή», τομ. Β’ εκδ. «Αναγνωστίδη», Αθήνα χ.χ. σελ. 251-253, 255, 313, 315).

Δεν χρειάζεται μεγάλη φιλοσοφική γνώση για να συμπεράνει κανείς ότι η ομοφυλοφιλία οδηγεί στη βαθμιαία ανατροπή της φυσικής
εξέλιξης του ανθρωπίνου είδους, ανεξαρτήτως των αντιαισθητικών εικόνων που δίνουν οι πρωταγωνιστές της στους φυσιολογικούς
ανθρώπους.

Αυτά ισχύουν περισσότερο για την… μη «προοδευτική» κοινωνία.

Τι να κάνουμε; Υπάρχουν και οι… καθυστερημένοι. Ο ξεπεσμός της ελληνικής κοινωνίας έχει και τα όριά του.

Σε μια Ελλάδα που με επίσημες σφραγίδες της Ευρώπης κολυμπά στη διαφθορά και στην άφατη κρίση των ηθικών αξιών, η επίσημη
αναγνώριση της ομοφυλοφιλίας βάζει δυναμίτη στη βιολογική ύπαρξή της.

Καταλήγοντας θα διατύπωνα την «αντιπροοδευτική» άποψη, η οποία έλκει την καταγωγή της από τον πανάρχαιο ελληνικό μύθο
σύμφωνα με τον οποίο ο Δίας για να προστατεύσει το ανθρώπινο γένος «έστειλε τον Ερμή να φέρει στους ανθρώπους τη συναίσθηση
της αιδούς και της δίκης» (βλ. Πλάτων: Πρωταγόρας, 332b και περισσότερα στο περισπούδαστο έργο του καθηγητού Κ. Μπέη:
«Το πρόβλημα του δικαίου και των ηθικών αξιών», εκδ. «Ευνομία», Αθήνα 1997).

Αιδώς-ντροπή λέει το λεξικό σημαίνει την προσβολή του κοινού αισθήματος και τις κρατούσες κοινωνικές αντιλήψεις.

Τα παπαγαλάκια-όλως τυχαίως; - ασκούν ποικιλόμορφη τρομοκρατία για την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικού τρόπου
ζωής, παραχαράσσοντας και τη φύση και τη λογική και την περί ηθικής και ντροπής άποψη και στάση της πλειοψηφίας των Ελλήνων.
Π. Λ. Παπαγαρυφάλλου
loading...

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Ξέσπασμα Στάθη Ψάλτη για την κατάντια της χώρας μας. Ψάλτης: Ξεσηκωθείτε ρε Έλληνες στους δρόμους.Bίντεο.

loading...

Πάτρα τιμά τα Θεοφάνεια – Στο Μώλο ο αγιασμός των υδάτων- Ο 21χρονος Χρήστος Σωτηρόπουλος έπιασε τον Σταυρό (ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ)













                       11.30 Ο 21χρονος Χρήστος Σωτηρόπουλος οδηγός του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Πάτρας ήταν αυτός που έπιασε τον σταυρό στην τελετή κατάδυσης που τελέστηκε στο Μολο της Αγίου Νικολάου. Αρκετοί ήταν οι τολμηροί που βούτηξαν στα κρύα νερά του πατραϊκού ανάμεσά τους και ο αστυνομικός Ανδρέας Κάππος.

Το πρόγραμμα της Ιεράς  Μητρόπολης  Πατρών.
11.00 Ολοκληρώθηκε πριν λίγο η δοξολογία για τα Θεοφάνεια στη Μητρόπολη της Πάτρας και σε λίγο ξεκινά η τελετή κατάδυσης του Τίμιου Σταυρού στο Μόλο της Αγίου Νικολάου. Ο καιρός είναι ευνοϊκός και αρκετοί πατρινοί βρίσκονται στο σημείο με τους πιο τολμηρούς να είναι έτοιμοι να βουτήξουν στον πατραϊκό
8.30πμ Τα Άγια Θεοφάνεια τιμά σήμερα και η Πάτρα.
Στις 11 το πρωί θα γίνει ο αγιασμός των υδάτων στο Μώλο της Αγίου Νικολάου.
Η Δημοτική Αρχή θα συμμετάσχει την Τετάρτη 6 Ιανουαρίου στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό των Αγίων Θεοφανείων.
Στις 10 το πρωί, ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης θα παραστεί μαζί με τους Αντιδημάρχους, στον Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελίστριας, όπου θα ιερουργήσει ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος και στη συνέχεια θα συμμετάσχουν στην Ιερή Πομπή από το Ναό προς το Μώλο της Αγίου Νικολάου, όπου στις 11 το πρωί, θα γίνει η τελετή κατάδυσης του Τίμιου Σταυρού και Αγιασμός των Υδάτων.
Αρκετοί αναμένεται να είναι και φέτος οι τολμηροί που θα βουτήξουν στα παγωμένα νερά για να πιάσουν τον σταυρό.
Στις 10.30 το πρωί θα γίνει εκκίνηση της πομπής από τον Ιερό Ναό Παντοκράτορος στη Δεξαμενή, για τον αγιασμό των υδάτων, στην οποία θα παραστεί η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνα Γεροπαναγιώτη – Θεοδωρακοπούλου.












loading...

Αγία Θεοφάνεια.

Τους ουρανούς βάπτισμα του Χριστού σχίσαν,
Τους αυτό μη χραίνοντας ένδον εισάγει.
Βάπτισεν εν ποταμώ Χριστόν Πρόδρομος κατά έκτην.

Βιογραφία
Τα Αγία Θεοφάνεια είναι μία από τις αρχαιότερες εορτές της εκκλησίας μας η οποία θεσπίσθηκε το 2ο αιώνα μ.Χ. και αναφέρεται στη φανέρωση της Αγίας Τριάδας κατά τη βάπτιση του Ιησού Χριστού. Η ιστορία της βάπτισης έχει ως εξής: Μετά από θεία εντολή ο Ιωάννης ο Πρόδρομος εγκατέλειψε την ερημική ζωή και ήλθε στον Ιορδάνη ποταμό όπου κήρυττε και βάπτιζε. Εκεί παρουσιάσθηκε κάποια ημέρα ο Ιησούς και ζήτησε να βαπτισθεί. Ο Ιωάννης, αν και το Άγιο Πνεύμα τον είχε πληροφορήσει ποιος ήταν εκείνος που του ζητούσε να βαπτισθεί, στην αρχή αρνείται να τον βαπτίσει ισχυριζόμενος ότι ο ίδιος έχει ανάγκη να βαπτισθεί από Εκείνον. Ο Ιησούς όμως του εξήγησε ότι αυτό ήταν το θέλημα του Θεού και τον έπεισε να τον βαπτίσει. Και τότε μπροστά στα έκπληκτα μάτια των θεατών διαδραματίσθηκε μία μοναδική και μεγαλειώδης σκηνή, όταν με την μορφή ενός περιστεριού κατήλθε το Άγιο Πνεύμα και κάθισε επάνω στο βαπτιζόμενο Ιησού, ενώ συγχρόνως ακούσθηκε από τον ουρανό η φωνή του Θεού η οποία έλεγε: «Ούτος εστίν ο Υιός μου ο αγαπητός, εν ω ευδόκησα» («Αυτός είναι ο αγαπημένος μου Υιός, αυτός είναι ο εκλεκτός μου»).
Από τότε και το Βάπτισμα των χριστιανών, δεν είναι «εν ύδατι», όπως το βάπτισμα «μετανοίας» του Ιωάννη, αλλά «εν Πνεύματι Αγίω». Ο Κύριος με το να βαπτιστεί αγίασε το νερό, το έκανε νερό αγιασμού και συμφιλίωσης με το Θεό. Έτσι η Βάπτιση του Κυρίου άνοιξε τη θύρα του Μυστηρίου του Βαπτίσματος. Με την καθαρτική χάρη του αγίου Βαπτίσματος ο παλαιός αμαρτωλός άνθρωπος ανακαινίζεται και με την τήρηση των θείων εντολών γίνεται κληρονόμος της βασιλείας των ουρανών.
loading...

Χάνουν το ΕΚΑΣ 120.000 άτομα.

Οι προτάσεις της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό κρύβουν παγίδες σε όλα τα επίπεδα. Με τα νέα εισοδηματικά κριτήρια που εισάγει το σχέδιο νόμου ουσιαστικά θέτει σε εφαρμογή την κατάργηση του ΕΚΑΣ ως το 2019.

Υπολογίζεται ότι για φέτος θα χάσουν το ΕΚΑΣ περί τα 120.000 άτομα, στην πλειοψηφία τους όσοι παίρνουν τα 30 ευρώ, αλλά και ορισμένοι από όσους λαμβάνουν τα 230 ευρώ.
Τι προβλέπεται για το ΕΚΑΣ:
1) Από 01/01/2016 και έως τις 31/12/2019 το ΕΚΑΣ όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει καταβάλλεται στους ήδη συνταξιούχους και στους δικαιούχους σύνταξης γήρατος αναπηρίας και Θανάτου των οργανισμών κύριας ασφάλισης εκτός του ΟΓΑ οι οποίοι εντάσσονται στον ΕΦΚΑ. Για την καταβολή του επιδόματος πρέπει να πληρούνται οι έξης προϋποθέσεις:
Α) να έχουν συμπληρώσει το 65ο έτος της ηλικίας τους . Για τους συνταξιούχους λόγω αναπηρίας με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω καθώς και για τα τέκνα που λαμβάνουν σύνταξη λόγω Θανάτου του γονέα τους δεν απαιτείται όριο ηλικίας.
Β) Το συνολικό ετήσιο καθαρό εισόδημά τους από συντάξεις (κύριες, επικουρικές και βοηθήματα καταβαλλόμενα σε χρήμα) μισθούς, ημερομίσθια και λοιπά επιδόματα να μην υπερβαίνει το ποσό των 7.972 ευρώ
Για τον προσδιορισμό του εισοδήματος αυτού δεν λαμβάνονται υπόψη τα ποσά που αντιστοιχούν στην σύνταξη αναπήρων, θυμάτων πολεμικής Περιόδου και κατά την εκτέλεση της στρατιωτικής υπηρεσίας, θυμάτων τρομοκρατίας καθώς και στα προνοιακά βοηθήματα.
Γ) Το συνολικό ετήσιο ατομικό φορολογητέο καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο εισόδημα του συνταξιούχου να μην υπερβαίνει το ποσό των 8.884 ευρώ.
Δ) Το συνολικό ετήσιο οικογενειακό φορολογητέο καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο εισόδημα να μην υπερβαίνει το ποσό των 11.000 ευρώ. Τα παραπάνω ποσά αφορούν εισοδήματα του προηγούμενου φορολογικού έτους.
Ε) Το συνολικό ακαθάριστο ποσό κύριας και επικουρικής σύνταξης που καταβάλλεται κατά την δημοσίευση του νόμου αυτού, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται και τα πάσης φύσεως επιδόματα πλην των επιδομάτων των εορτών Χριστουγέννων – Πάσχα και επιδόματος άδειας να μην υπερβαίνει τα 664 ευρώ.
Για Κάθε έτος αρχής γενομένης από 01/01/2017 και μέχρι 31/12/2019 εξετάζεται το καταβαλλόμενο ως ανωτέρω ποσό συντάξεων κατά το μήνα έκδοσης της υπουργικής απόφασης της παραγράφου 4 ή το δικαιούμενο ποσό συντάξεων κατά τον πρώτο πλήρη μήνα συνταξιοδότησης αν η συνταξιοδότηση χωρεί μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης.
ΣΤ) Προκειμένου περί αλλοδαπών να διαμένουν Νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα.
2) Ποσά επιδόματος:
Α) Για τα συνολικά ποσά εισοδήματος από συντάξεις (κύριες και επικουρικές) μισθούς, ημερομίσθια και λοιπά επιδόματα ή βοηθήματα και μέχρι 7.216 ευρώ καταβάλλεται επίδομα 230 ευρώ μηνιαίως.
Β) Για συνολικά ποσά εισοδήματος από 7.216 ευρώ και ένα λεπτό και μέχρι του ποσού των 7.972 ευρώ καταβάλλεται ποσό μηνιαίου ΕΚΑΣ σύμφωνα με τα παρακάτω:
βα. Από 7.216 ευρώ και ένα λεπτό μέχρι και 7.518 ευρώ το ποσό των 172 ,50.
ββ. Από 7.518 ευρώ και ένα λεπτό μέχρι και 7.720 ευρώ ποσό 115 ευρώ
βγ. Από 7.720 ευρώ και ένα λεπτό μέχρι και 7.972 το ποσό των 57.50 ευρώ.
Γ. Τα ίδια ως άνω ποσά επιδόματος χορηγούνται και στους συνταξιούχους αναπηρίας που λαμβάνουν πλήρη σύνταξη.
Δ. Στους συνταξιούχους γήρατος και αναπηρίας που λαμβάνουν μειωμένη σύνταξη καθώς και σε όσους συνταξιούχους λόγω γήρατος δεν θεμελιώνουν αυτοτελές δικαίωμα συνταξιοδότησης με χρόνο ασφάλισης που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα το επίδομα ισούται με τα 2/3 των ανωτέρω ποσών. Για τους τελευταίους η διαφορά του 1/3 ποσού ΕΚΑΣ που τυχόν δεν είχε καταβληθεί πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της Παρούσης διάταξης συμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο δεν χορηγείται.
Προκειμένου για συνταξιούχους λόγω αναπηρίας οποιαδήποτε μεταβολή στο ποσοστό αναπηρίας του δικαιούχου εντός του ίδιου ημερολογιακού έτους στο οποίο καταβάλλεται το ΕΚΑΣ δεν επιφέρει οποιαδήποτε μεταβολή στο ποσό του επιδόματος.
Στις περιπτώσεις συνδικαιούχων σύνταξης λόγω Θανάτου τα ποσά του ΕΚΑΣ επιμερίζονται κατά το ίδιο ποσοστό επιμερισμού της σύνταξης που προβλέπεται από τις διατάξεις του οικείου ασφαλιστικού φορέα άλλως από την κληρονομική μερίδα τους.
3. Για τις περιπτώσεις των συνταξιούχων που πληρούσαν τις προϋποθέσεις για την λήψη του ΕΚΑΣ για το μέχρι 31/12/2015 χρονικό διάστημα πλην όμως δεν άσκησαν το δικαίωμά τους ή δεν τους καταβλήθηκε το επίδομα και εφόσον δεν έχει επέλθει παραγραφή σύμφωνα με το άρθρο 137 του ν. 3655/2008 και την παρ. 6 του άρθρου 40 του α.ν. 1846/1951 εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 24 του ν. 2556/1997 όπως ισχύουν με την έναρξη του Παρόντος νόμου.
4. Από 01/01/2017 και μέχρι 31/12/2019 και σε ετήσια βάση τα ποσά που αναφέρονται στα εισοδηματικά κριτήρια της παραγράφου 1 του άρθρου αυτού καθώς και τα ποσά του επιδόματος που αναφέρονται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου αναπροσαρμόζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Από 01/01/2020 η παροχή αυτή καταργείται και οι κοινωνικοί σκοποί που υπηρετούσε καλύπτονται από την εθνική σύνταξη του άρθρου 7 και τις παροχές του Εθνικού Συστήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
5. Το επίδομα καταβάλλεται από τον ΕΦΚΑ. Σε περίπτωση με δόλο υποβολής ανακριβούς δήλωσης εκ μέρους του συνταξιούχου είτε για τον φορέα καταβολής του επιδόματος είτε για τα εισοδηματικά στοιχεία, καθώς και σε περίπτωση πολλαπλής είσπραξης του επιδόματος τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά του επιδόματος παρακρατούνται στο διπλάσιο από το ποσό της κύριας σύνταξης.
6. Ο έλεγχος των εισοδηματικών κριτηρίων χορήγησης του επιδόματος για Κάθε έτος διενεργείται το αργότερο έως το τέλος του Απριλίου του αντίστοιχου έτους και σε καμία περίπτωση δεν χορηγούνται ποσά ΕΚΑΣ σε μη δικαιούχους σύμφωνα με το άρθρο αυτό, από την 1η Μαΐου του ίδιου έτους. Τα ποσά του ΕΚΑΣ που καταβλήθηκαν από οποιονδήποτε ασφαλιστικό φορέα δεν λαμβάνονται υπόψη για την εξέταση της συνδρομής των εισοδηματικών κριτηρίων της παραγράφου 1 του άρθρου αυτού.
7. Τα ποσά του ΕΚΑΣ δεν υπόκεινται σε ασφαλιστικές εισφορές υπέρ του κλάδου ασθένειας ούτε στην εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων του άρθρου 38 του ν. 3863/2010 όπως ισχύει.
8. Το ΕΚΑΣ δεν εξάγεται σε χώρες έκτος ΕΕ.
9. Το άρθρο 20 του ν. 2434/1996 όπως έχει αντικατασταθεί και ισχύει, καταργείται.
loading...

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Οι Ρώσοι τον έχουν έτοιμο και θα σπείρει πανικό...Βίντεο.

 Ένα βήμα πριν την ολοκλήρωσή του, είναι ο νέος βαλλιστικός πύραυλος εκτεταμένης αυτονομίας, που θα εξοπλίσει το αντιαεροπορικό σύστημα πυραύλων S-400 "Triumph".
Όπως δήλωσε πηγή της αμυντικής βιομηχανίας, "οι δοκιμές του νέου πυραύλου ολοκληρώθηκαν. Αυτό θα επιτρέψει αξιοποιηθεί το δυναμικό του συστήματος S-400», ενώ πρόσθεσε ότι, "θα παρέχει μια πολύ μεγάλη ακτίνα δράσης...το συγκρότημα θα είναι εξοπλισμένο με όλους σχεδόν τους τύπους πυραύλων, προκαλώντας πανικό στον εχθρό».
Τα S-400, μετά την εξόπλισή τους με τους βαλλιστικούς πυραύλους, θα καλύπτουν μεγάλη έκταση πυρός και θα στοχεύουν σε ολόκληρη την τουρκική επικράτεια.
Το S-400 «Triumph», έχει την δυνατότητα εξουδετέρωσης οποιουδήποτε αεροσκάφους που πετάει στην ατμόσφαιρα της γης..
Το εντυπωσιακό με τα συγκεκριμένα αντιαεροπορικά πυραυλικά συστήματα, είναι ότι μπορούν να βάλλουν εναντίον 36 στόχων, ταυτόχρονα, με εκτόξευση 72 πυραύλων.
Δείτε το βίντεο:

loading...

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Το βίντεο που σπάει κόκκαλα για τον Παγκόσμιο Ελληνικό Πατριωτισμό και δίνει το τελικό χτύπημα !!!! Το διαβάσαμε από το: Το βίντεο που σπάει κόκκαλα για τον Παγκόσμιο Ελληνικό Πατριωτισμό και δίνει το τελικό χτύπημα !!!!

Το βίντεο που σπάει κόκκαλα για τον Παγκόσμιο Ελληνικό Πατριωτισμό και δίνει το τελικό χτύπημα !!!! 

Η ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΦΟΙΒΟΥ ΕΦΤΑΣΕ!!!


Το διαβάσαμε από το: Το βίντεο που σπάει κόκκαλα για τον Παγκόσμιο Ελληνικό Πατριωτισμό και δίνει το τελικό χτύπημα !!!!


loading...

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου με το σύμφωνο συμβίωσης: Οι πρώτες παρενέργειες στην Ελληνική κοινωνία.

Ο πολυσυζητημένος θεσμός του συμφώνου συμβίωσης έχει συνδεθεί -δικαίως- με την προσπάθεια αποδόμησης του θεσμού της οικογένειας, υποβάθμισης της σημασίας της έγγαμης συμβίωσης και την επιχείρηση χαλάρωσης  των ηθών και των συνεκτικών δεσμών οι οποίοι αποτελούν τον θεμέλιο λίθο μιας συγκροτημένης κοινωνίας.
Για τον λόγο αυτόν εξομοιώνονται από νομικής πλευράς ο άνδρας και η γυναίκα οι οποίοι έχουν συνάψει μεταξύ τους γάμο, με τους δύο αντισυμβαλλόμενους του συμφώνου συμβίωσης (οι οποίοι πλέον μπορούν να είναι και ομοφυλόφυλοι), ορίζεται μάλιστα ρητά από την σχετικό νόμο ότι «Στις προσωπικές σχέσεις των μερών του συμφώνου μεταξύ τους εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις για τις σχέσεις των συζύγων από το γάμο»
Η προχειρότητα όμως με την οποία η κυβέρνηση αντιμετώπισε το συγκεκριμένο θέμα, νομοθετώντας επιπόλαια και χωρίς καμία μελέτη και εκτίμηση των οποιωνδήποτε συνεπειών θα μπορούσε να είχε η εφαρμογή του συμφώνου συμβίωσης σε κάθε τομέα κοινωνικής δραστηριότητας, φαίνεται ότι ήδη άρχισε να προκαλεί ποικίλα προβλήματα νομικής φύσεως, τα οποία  είναι θέμα χρόνου να θίξουν τα δικαιώματα των εμπλεκόμενων πολιτών αλλά και να υπονομεύσουν την ασφάλεια του δικαίου.
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας "Αγορά" από έρευνα που έχει γίνει μόνο στον Δήμο Αθηναίων έχουν διαπιστωθεί δεκάδες περιπτώσεις σύναψης πολλαπλών συμφώνων συμβίωσης από τα ίδια άτομα, κυρίως αλλοδαπούς, με προφανή στόχο να προκύψουν οικονομικά ή οποιουδήποτε άλλου είδους οφέλη για τα εμπλεκόμενα μέρη.
Ενόψει μάλιστα της απλούστατης διαδικασίας τόσο της κατάρτισης ενός συμφώνου συμβίωσης(για την οποία απαιτείται μόνο η σύνταξη συμβολαιογραφικού εγγράφου και η κατάθεσή του στο Ληξιαρχείο)όσο και της λύσης του (η οποία μπορεί να λάβει χώρα με μονομερή δήλωση ενός εκ των συμβαλλομένων), ελλοχεύει ο κίνδυνος να οδηγηθούμε σε μία βιομηχανία κατάρτισης εικονικών και καταχρηστικών συμφώνων  συμβίωσης με δυσμενείς συνέπειες όσον αφορά στα εμπλεκόμενα «μέρη» του συμφώνου συμβίωσης, αλλά και με ευρύτερες δυσάρεστες κοινωνικές προεκτάσεις.
Οποιοσδήποτε, για παράδειγμα, προβεί σε μονομερή λύση του συμφώνου συμβίωσης, αυτόματα αποκτά μια σειρά δικαιωμάτων εις βάρος του έτερου «αντισυμβαλλόμενου μέρους», σε θέματα κληρονομικά ,προσωπικά, περιουσιακά, διατροφής ή ακόμη και σε εργασιακό και ασφαλιστικό επίπεδο. Οι ως άνω κακόπιστες μεθοδεύσεις επ’ουδενί θα μπορούσαν να τύχουν εφαρμογής εντός του θεσμού του γάμου, ο οποίος παρέχει τα εχέγγυα και τις ασφαλιστικές δικλείδες για την προστασία των δικαιωμάτων των συζύγων.
Η βιομηχανία των εικονικών και καταχρηστικών συμφώνων συμβίωσης, η οποία ήδη άρχισε να αποκαλύπτεται και να τίθεται υπό τον έλεγχο των αρμοδίων διωκτικών αρχών, αποδεικνύει για μία ακόμη φορά την ορθότητα των επιχειρημάτων των πολέμιων του επίμαχου αυτού «θεσμού». Επιβάλλεται  λοιπόν  η πλήρης κατάργηση του επονείδιστου συμφώνου συμβίωσης, όχι μόνο κατά το μέτρο που επιτρέπει την σύναψή του από ομοφυλόφιλους, αλλά εν συνόλω, εφόσον στρέφεται ευθέως κατά των θεσμών της  οικογένειας και της έγγαμης συμβίωσης και ως εκ τούτου ναρκοθετεί τα θεμέλια της κοινωνίας μας.
Κανείς μας βέβαια δεν τρέφει αυταπάτες ότι κάτι τέτοιο μπορεί να επιτευχθεί με το υπάρχον πολιτικό και κοινωνικό κατεστημένο, εφόσον  το σύνολο των πολιτικών δυνάμεων –πλην των Ελλήνων Εθνικιστών- στήριξε μετά πάθους την νομοθετική κατοχύρωση της ως άνω εκτροπής, ενώ και η Ελλαδική  Εκκλησία, δυστυχώς, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, επέδειξε απαράδεκτη ανοχή.
Είναι προφανές ότι μόνο μία μελλοντική Εθνική διακυβέρνηση της πατρίδας μας από το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα της Χρυσής Αυγής θα αποκαταστήσει το δίκαιο και την τάξη και θα εγγυηθεί την διατήρηση των Αρχών, των Αξιών, των Παραδόσεων και της κοινωνικής συνοχής στον τόπο μας.
Γιώργος Χασιώτης


Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/anoije-o-askos-tou-aiolou-me-to-sumfwno-sumbiwshs-oi-prwtes-parenergeies-st#ixzz3wAs5qqUq

loading...

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ- Εύχομαι στον Τσίπρα αν τα παιδιά του γίνουν.. τιούτοι να παραστεί στα συμβόλαιά τους-ΒΙΝΤΕΟ.

Το παράπονό του από την συγνώμη που ζήτησε ο πρωθυπουργός από το βήμα της βουλής για την καθυστέρηση του συμφώνου

συμβίωσης εξέφρασε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορινθίας κ.κ. Διονύσιος στην ομιλία του προς τους επισήμους κατά την καθιερωμένη επίσημη Δοξολογία για την υποδοχή του Νέου (Πολιτικού) Έτους 2016
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Με το ίδιο νόμισμα πλήρωσε ο Σεβασμιότατος μητροπολίτης Κορινθίας κ.κ Διονύσιος τον πρωθυπουργό κύριο Αλέξη Τσίπρα…
ο οποίος από το βήμα της βουλής ζήτησε συγνώμη από τους ομοφυλόφιλους επειδή η πολιτεία άργησε να θεσπίσει τοσύμφωνο συμβίωσης.
Ο Σεβασμιοτας κατέληξε λέγοντας πως θα πρέπει να σεβόμαστε μερικά πράγματα στη ζωή μας, να δίνουμε καλά παραδείγματα, δεν είναι καλά παραδείγματα αυτά εκτραχύνουν τον άνθρωπο τέτοιες καταστάσεις τον κάνουν κτηνώδη και τέτοιοι άνθρωποι δεν μας χρειάζονται.

Ο Λαός μας δεν αξίζει τέτοια κατάντια δεν αξίζει τέτοιες προσβολές δεν αξίζει τέτοιες αναγνωρίσεις…
Ενώ εύστοχο και αυτονόητο ήταν το σχόλιο του πως αφού ο πρωθυπουργός θεωρεί δίκαια αυτή την ανωμαλία, ίσως θα πρέπει να του ευχηθούμε με το καλό να παραστεί στα συμβόλαια των παιδιών του στο μέλλον αν αυτά επιλέξουν να γίνουν GAY.

loading...

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Φυλάκιση έως πέντε χρόνια για διακρίσεις ή συσσίτια του «μίσους» Σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στο Σύμφωνο Συμβίωσης.skai.gr - Δημήτρης Δαμιανός.

Με φυλάκιση από τρεις μήνες έως πέντε χρόνια, και πρόστιμο 1.500 ευρώ, τιμωρείται η πρόσφορα αγαθών ή υπηρεσιών εφόσον αποκλείονται από καταφρόνηση άτομα λόγω φυλής, χρώματος, καταγωγής, θρησκείας αναπηρίας ή σεξουαλικού προσανατολισμού.


Αυτό προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε στο Σύμφωνο Συμβίωσης. 

Εάν μάλιστα συμμετέχουν δυο ή περισσότερα άτομα, η φυλάκιση ανέρχεται σε 6 μήνες έως 5 χρόνια και το πρόστιμο 5 έως 25 χιλιάδες ευρώ. 

Η κυβέρνηση νομοθέτησε επίσης την αυστηροποίηση του άρθρου του Ποινικού Κώδικα που αναφέρεται στην παρακώλυση συγκοινωνιών. 


Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/302967/fulakisi-eos-pede-hronia-gia-sussitia-tou-misous--29-12-2015/#ixzz3w6kB1z9J
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
loading...

ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΞΗ Το έθιμο με τους τροχονόμους - Δείτε τι τους χάριζαν! [φωτό]

Δώρα σε τροχονόμους της Αττικής και της Θεσσαλονίκης μοίρασαν ο  Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας και ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Δημήτριος Τσακνάκης.
Πρόκειται για έθιμο που κρατά εδώ και πολλά χρόνια.
Στην παλιά Αθήνα τις ημέρες των γιορτών, τα κουβούκλια των τροχονόμων γέμιζαν με δώρα που άφηναν οι πολίτες.
Οι άνδρες της τροχαίας, που ρύθμιζαν την κυκλοφορία και έδιναν πληροφορίες στους περαστικούς, ήταν ιδιαιτέρως συμπαθείς στον κόσμο. Οι εικόνες που κατέγραψαν διαχρονικά οι φωτογράφοι είναι μοναδικές. Τρόφιμα, γλυκά, κρασιά, γαλοπούλες , ηλεκτρικές συσκευές, ακόμα και κουζίνες ή θερμοσίφωνες προσφέρονταν στους τροχονόμους.
 Τα δώρα μεταφέρονταν  στην τροχαία και εκεί κληρώνονταν σε όλο το προσωπικό μετά το τέλος των γιορτών.
Το έθιμο ξεκίνησε το 1936, όταν πέρασε από το κουβούκλιο του τροχονόμου της Ρηγίλλης ο βασιλιάς. Σταμάτησε μπροστά στον τροχονόμο, βγήκε από το όχημα του άφησε ένα δώρο και του ευχήθηκε «Χρόνια Πολλά».
Ορισμένες χρονιές μάλιστα, η προσφορά του κόσμου ήταν τέτοια, ώστε το φορτηγάκι της τροχαίας έπρεπε να κάνει δρομολόγιο κάθε δύο ώρες για να μεταφέρει τα δώρα. Αλλιώς υπήρχε κίνδυνος να κρυφτεί ο τροχονόμος πίσω από τις στοίβες με τα πακέτα!… 
loading...

Συνολικά 1.424 ζωές έχει σώσει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έως σήμερα.

Χρήστος Μαζάνης 

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, από το 2004 που ιδρύθηκε έως σήμερα, έχει χειριστεί συνολικά 1.424 αναγγελίες πρόθεσης αυτοκτονίας, μέσω διαδικτύου, εκ των οποίων οι 140 ήταν τον Δεκέμβριο.

Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η οποία έγινε υποδιεύθυνση το 2011 και διεύθυνση το 2014, διενεργεί ψηφιακή διαδικτυακή έρευνα σε 24ωρη βάση, για τον εντοπισμό συνανθρώπων μας, που τυχόν εκδηλώνουν πρόθεση αυτοκτονίας, μέσω διαδικτύου.

Συντονιστικό Επιχειρησιακό Κέντρο της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος «Cyber Alert», μόλις διαπιστωθεί ανάρτηση ή περιέλθει πληροφορία σχετικά με αναγγελία πρόθεσης αυτοκτονίας μέσω του διαδικτύου ή λοιπών τεχνολογικών πληροφοριών και επικοινωνιών, ακολουθεί ενδελεχής διαδικτυακή-αστυνομική έρευνα.

Η έρευνα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, αλληλογραφία με τις εμπλεκόμενες ιστοσελίδες και τις εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιών-υπηρεσιών διαδικτύου, με σκοπό τον προσδιορισμό της ταυτότητας του ατόμου που κινδυνεύει και ενημέρωση του τοπικού αστυνομικού τμήματος, ώστε να διασφαλιστεί η σωματική του ακεραιότητα και στη συνέχεια να του παρασχεθεί κατάλληλη υποστήριξη.

Σε περιπτώσεις που προκύπτει ότι τα εμπλεκόμενα άτομα διαμένουν στο εξωτερικό, γίνεται ενημέρωση των αρμόδιων αστυνομικών Αρχών, μέσω της Διεύθυνσης Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας (Interpol ή Sirene).

Σημειώνεται, ότι η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έχει βραβευθεί για το συγκεκριμένο έργο της από την Ακαδημία Αθηνών, από το υπουργείο Παιδείας, αλλά και από το Federal Bureau of Investigation (FBI) των ΗΠΑ. Διευθυντής της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι ο υποστράτηγος Εμμανουήλ Σφακιανάκης. 
Πηγή.
loading...
loading...