loading...

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Τα μνημόνια τα ψήφισες χωρίς σκέψη η μήπως δεν τα διάβασες;

Τζαμτζής: Πρέπει να με πείσει ο υπουργός για να ψηφίσω για το γάλα


Πρώτα θα πρέπει να υπάρξει ενημέρωση από τον αρμόδιο υπουργό και μετά θα αποφασίσει τη στάση του για το θέμα του γάλακτος, είπε ο βουλευτής της ΝΔ, Ιορδάνης Τζαμτζής. 
Πηγή:http://www.defencenet.gr/
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα Fm  ο κ. Τζαμτζής υποστήριξε ότι «δεν έχω πει τι θα κάνω, έχω αντιρρήσεις, έχω εκφράσει δημόσια την άποψή μου, περιμένω να ακούσω και τον υπουργό, γιατί έχουμε ζητήσει να έρθει στην επιτροπή παραγωγής και εμπορείου και να μιλήσουμε για αυτό το θέμα, γιατί πέρα από κάποιες διαρροές  δεν έχουμε κάτι επίσημο περιμένουμε να δούμε και να μιλήσουμε και εμείς.
Απαντώντας στην ερώτηση πως είναι δυνατόν η κυβέρνηση να «πέσει» για το γάλα από τη στιγμή που υπάρχουν 1,5 εκατ. άνεργοι υποστήριξε ότι αυτό το επιχείρημα είναι απλοϊκό και τόνισε ότι «μιλάμε με συγκεκριμένες προτάσεις κι όχι με στείρα άρνηση».
Ορισμένες ρυθμίσεις δεν μπορεί να έρχονται «στο παρά 1», τόνισε ο βουλευτής της ΝΔ αναφερόμενος σε ζητήματα όπως αυτά των ταξί, της ενιαίας τιμής των βιβλίων αλλά και των φαρμακείων.
Ειδικά για το θέμα των ταξί υπογράμμισε ότι «το ψάχνω από το πρωί, δεν έχω καμία ενημέρωση και ξαφνιάστηκα. Διαβάζω όμως, και ενημερώνομαι μόνος μου, απ’ όπου μπορώ, ότι έγινε κάποια συνάντηση, ζήτησαν να αφαιρεθεί το άρθρο 9 του νόμου για να μην κατέβουν πλέον σε απεργία.
Δεν ξέρω τι ισχύει, θα περιμένω να ακούσω επίσημα. Εάν ισχύει ότι θα υπάρχει δυνατότητα να γίνονται εταιρίες οι οποίες θα μπορούν ουσιαστικά το έργο των ταξί είναι δικαιολογημένη η ανησυχία των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί».
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...